Obiektywy do bezlusterkowców (Venus Optics, FujiFilm)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw dedykowany do średnioformatowych bezlusterkowców FujiFilm GFX. Uniwersalny instrument optyczny znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, od portretu przez architekturę po krajobraz. Zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków (pył, kurz, wilgoć i niskie temp.) pozwoli na bezpieczne fotografowanie w plenerze. Wyróżniają go wysokiej jakości szkło optyczne o niskiej aberracji i jakości zarezerwowanej głównie dla obiektywów stałoogniskowych oraz unikalne odwzorowanie kolorów.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: średnioformatowych
Teleobiektyw o średniej długości (ekwiwalent ogniskowej 87 mm dla matrycy małoobrazkowej) wyróżnia się bardzo dużym otworem względnym F/2.0, wysoką rozdzielczością obrazu w całym kadrze oraz unikalnym odwzorowaniem kolorów. Uszczelniony przed pyłem, kurzem, wilgocią i niskimi temperaturami świetnie sprawdzi się w każdych warunkach. Doskonały w fotografii portretowej i fashion. Dedykowany do współpracy ze średnioformatowym bezlusterkowcem FujiFilm GFX.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: średnioformatowych
Krótki teleobiektyw do bezlusterkowego aparatu średnioformatowego FujiFilm GFX. Znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, takich jak fotografia portretowa, fashion, produktowa, makro lub przyrodnicza. Symbol WR oznacza, że został on zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych, takich jak pył, wilgoć i niskie temperatury. Wyróżnia się bardzo wysoką rozdzielczością i niecodziennym odwzorowaniem barw.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Obiektyw szerokokątny przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Posiada on dwie wyjątkowe cechy - jedną z nich jest tryb makro charakteryzujący się powiększeniem 1:1 natomiast druga - funkcja shift, jest jeszcze rzadziej spotykana. Nowoczesne, wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne zabezpieczające przed powstawaniem flar i odblasków na zdjęciach.
Oferując ultraszeroki kąt widzenia z niemal zerową dystorsją, obiektyw Laowa 19mm f/2.8 Zero-D firmy Venus Optics jest idealnym obiektywem do różnych rodzajów fotografii, w tym do fotografii krajobrazowej, miejskiej, architektonicznej i astrofotografii. Dostępny tutaj z mocowaniem FUJIFILM G, szeroki kąt widzenia 110° pozwala uchwycić świat.
To jeden z najszerszych obiektywów rektalinearnych Super 35 na świecie, który zapewnia kąt widzenia 123°. Gwarantuje zerową dystorsję i skutecznie zminimalizowane aberracje chromatyczne. Pomimo tak szerokiego kąta widzenia umożliwia korzystanie z filtrów optycznych 77 mm.
To jeden z najszerszych obiektywów rektalinearnych Super 35 na świecie, który zapewnia kąt widzenia 123°. Gwarantuje zerową dystorsję i skutecznie zminimalizowane aberracje chromatyczne. Pomimo tak szerokiego kąta widzenia umożliwia korzystanie z filtrów optycznych 77 mm.
Ultraszerokokątny obiektyw typu zoom zapewniający kąty widzenia od 84° do 121° (dla formatu 35 mm) i stałą jasność f/5.6. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 15 cm. Oferuje mocowanie filtr 77 mm i wyróżnia się stosunkowo kompaktową i lekką konstrukcją - mierzy 84 mm długości i waży 497 g.
Ultraszerokokątny obiektyw typu zoom zapewniający kąty widzenia od 84° do 121° (dla formatu 35 mm) i stałą jasność f/5.6. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 15 cm. Oferuje mocowanie filtr 77 mm i wyróżnia się stosunkowo kompaktową i lekką konstrukcją - mierzy 84 mm długości i waży 497 g.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Nikon Z (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Sony E (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Nanomorph 27 mm T2,8 1,5X S35 to najszerszy przedstawiciel innowacyjnej serii anamorficznych obiektywów filmowych od Venus Optics Laowa. Dzięki 2 wymiennym bagnetom prezentowany model jest kompatybilny z aparatami i kamerami wyposażonymi w mocowanie Arri PL oraz Canon EF. To najmniejszy na świecie obiektyw anamorficzny pokrywający sensor Super 35. Oferuje współczynnik horyzontalnej kompresji obrazu 1,5x, co pozwala uzyskać proporcje 2,4:1 na matrycy 16:9. Bliska minimalna odległość ostrzenia wynosząca 43 cm otworzy przed Tobą zupełnie nowe możliwości kreacji obrazu, a także umożliwi uzyskanie większej głębi ostrości. Obiektyw pozwoli też stworzyć efektowne poprzeczne flary i artystyczny owalny bokeh znany z hollywoodzkich produkcji. Wariant Silver oferuje srebrny odcień flary.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia niebieski efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 77 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.